Általános Szerződési Feltételek


Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek. A www.szervmanok.hu elnevezésű weboldal működésével, megrendelési, és szállítási folyamataival kapcsolatosan nyújt tájékoztatást. Felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken készséggel rendelkezésére állunk.

Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató fent nevezett weblapján történő jogviszonyokra terjed ki.

 

1. Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Mark Vill Kft.

A szolgáltató székhelye: 2120 Dunakeszi, Piroska u. 7/2.

Elektronikus levelezési címe:info@szervmanok.hu

Cégjegyzékszáma: 01-09-709250

Adószáma: 12904884-2-13

Telefonszáma: +36 70 518 4743

Bankszámlaszám:

Kerskedelmi és Hitelbank Zrt: HU68 10402166-21608500-00000000

Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-74674/2014.

A szerződés nyelve: magyar


2. Alapvető rendelkezések

 

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.  A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

A jelen Szabályzat 2015. október 31. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt a weboldalon közzéteszi. Felhasználók/Vásárlók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

 

3. Vásárlási feltételek

 

Felhasználó/Vásárló a weboldalon történő vásárlásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatvédelmi szabályzat feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

Felhasználó/Vásárló a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződést semmisnek tekinthetjük. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

A Szolgáltatót a Felhasználó/Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

 

3.1. Személyes adatok kezelése

 

Az oldal üzemeltetője tiszteletben tartja és megóvja a Felhasználó/Vásárló személyes adatait.

A megadott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, és azokat kizárólag csak a www.szervmanok.hu rendelési céljaira használjuk fel.

A megadott e-mail címet a tulajdonosa hozzájárulása nélkül nem használja fel akciós hírlevélhez.

Amennyiben a felhasználó/Vásárló rendszeresen információkat szeretne kapni aktuális akciós ajánlatainkról és újdonságainkról, a felhasználónak/Vásárlónak fel kell iratkoznia a hírlevélre. (Részletesen l. „Adatvédelmi szabályzat”)

 

3.2. Fontos tudnivalók a vásárláshoz

 

A szervmanok.hu oldalai regisztráció, vagyis bármilyen személyes adat megadása nélkül is böngészhetők.

Csak a megrendelés során kérjük azokat a fontos adatokat, amelyek szükségesek a számla megfelelő kiállításához, valamint a megrendelt árucikk pontos kiszállításához.

A megrendeléskor megadott adatok módosítására lehetőség van még a kiszállítás előtt, ezt megteheti a Megrendelő/Vásárló az info@szervmanok.hu e-mail címen.

Bármilyen kérdés vagy probléma esetén, fordulhatnak hozzánk bizalommal az info@szervmanok.hu email címen!

 

3.3. A vásárlás menete:

 

1. A megvásárolni kívánt termék vagy termékek kiválasztása, és a darabszám megadása. A rendszer kiszámolja és mutatja a fizetendő összeget.

2.  Ezután a szállításhoz és számlázáshoz szükséges információkat kell megadni.

3.  A webáruházban postai előreutalással lehet fizetni, melyet be kell jelölni.

4.  A Megjegyzés rovatba lehet üzenetet küldeni a szolgáltató részére a megrendeléssel kapcsolatosan.

5.  A rendelés feladását követően a felhasználó/Vásárló E-mailben automatikus visszaigazolást kap.

 

3.4. Fizetési feltételek:

 

A fizetés előre utalással történik. A rendelés feladása után a Felhasználó/Vásárló azonnal kap egy elektronikus levelet, amelyben minden fontos információt megtalál a fizetésről.

 A Felhasználó/Vásárló  E-mailben kap egy Díjbekérőt, mely alapján tudja rendezni a fizetést.

A számlát a megrendelt termékekkel együtt juttatja el a szolgáltató a Felhasználó/Vásárló részére.

A számla tartalmazza az áru vételárát.

A szállítás ingyenes, a postaköltséget a Szolgáltató állja.

A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót, melynek mértéke könyv esetében 5%, a plüss termékeknél 27%.

Csomagolási vagy bármilyen más költséget a Szolgáltató nem számol fel.

Átutalással való teljesítés esetén a fizetés napjának az a banki nap tekintendő, amelyen a vételár összege a Szolgáltató folyószámláján jóváírásra kerül.

A Mark-Vill Kft. belföldön használatos bankszámlaszáma: K&H 10402166-21608500-00000000

 

3.5. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

 

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

 

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat/Vásárlókat az akcióról és annak pontos időtartamáról. 


3.6. A szállításról

 

A szolgáltató a szállításért Magyarországon belül költséget nem számol fel.

Ha külföldről történik rendelés, a szállítási költség országhatáron belüli részét átvállalja. Ebben az esetben, a vásárló e-mailben adja le a megrendelését, és a Szolgáltató kiszámítja a postaköltséget. 

A plüssök egyedileg, kézzel készülnek, ezért a várható szállítási idő a raktárkészlet függvénye. A Szolgáltató azon van, hogy mindig legyen raktáron plüss Szervmanó, ilyenkor készletről 2 nap, ha épp elfogy valamelyik Szervmanó, és utánrendelni kell, maximum 10 nap a szállítási határidő, amiről válasz e-mailben mindenképp tájékoztatja a szolgáltató a vásárlókat.

 

A megrendelés során megadott postázási/kézbesítési címet a felhasználó/Vásárló köteles ellenőrizni, mert az ingyenes szállítás csak az első szállításra vonatkozik.

 

Amennyiben a kézbesítő visszaküldi a megrendelt terméket "Cím elégtelen", "Ismeretlen", " Elköltözött", "Nem vette át", "Nem kereste" stb. jelzéssel, akkor a második (vagy későbbi) szállítást belföldi-, és külföldi szállítás esetén egyaránt, a megrendelést visszaigazoló e-mailben meghatározott ügyintézési díj, vagy a választott szállítási módhoz kapcsolódó szállítási díj (mely tartalmazza az újabb postaköltséget/szállítási díjat is) Szolgáltató részére történő befizetését követően tudja ismételten teljesíteni.

 

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. 

 

3.7. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

 

A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

 

Általános teljesítési határidő, a fizetéstől számított 2 munkanapon belül, de legkésőbb 7 munkanapon belül. Ha nincs raktáron a megrendelt termék, úgy közös megegyezés alapján történik a teljesítés, melyben e-mailben megegyeznek egymással a Szolgáltató és a Vásárló. Ha a Vásárló úgy dönt, ilyen esetben a Szolgáltató a vásárló kérésére köteles a vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

 

4. Elállás joga

 

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó/ Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó/Vásárló 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

 

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó/Vásárló, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót/Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. 

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a FelhasználóMegrendelő részére, beleértve a szállítási díjat is.

 

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó/Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót/Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

 

Amennyiben Felhasználó/Vásárló élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár az 1.sz mellékelt Elállási/Felmondási nyilatkozatminta), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó/Vásárló a Szolgáltató részére. 

 

Felhasználó/Vásárló egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.


5. Vegyes Rendelkezések

 

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. A közreműködő jogellenes magatartásáért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti. 

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és FelhasználóMegrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

A FelhasználóMegrendelő szavatolja a Szolgáltatónak adott bárminemű információ (pl.: név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási adatok, stb.) pontosságát, azok helytelenül/hiányosan való megadásából eredő bárminemű hibás teljesítés miatt a Szolgáltatóval szemben sem anyagi-, jogi-, vagy egyéb jellegű követeléssel nem élhet. Szolgáltató megtesz minden szükséges intézkedést, mellyel a szolgáltatáshoz szükséges információt/adatokat a FelhasználótólMegrendelőtől beszerezze, illetve a FelhasználóMegrendelő kérésére, vagy pontosítására javítja a helytelen/hibás adatot/adatokat.

 

6. Jogviták

A Szervmanók Webáruház célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a felhasználó/Vásárló teljes megelégedettsége mellett teljesítsen.

 

Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. 

 

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. 

 

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 10 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

 

A Felhasználó/Vásárló a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken.

Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veheti a békéltető testületi eljárást.

 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu 

 

 

Kelt: Dunakeszi, 2015. 10. 31.

 


1-es melléklet: Elállási/Felmondási nyilatkozatminta


(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 

 

Top